wtorek, 8 lipca 2014

Nowy nabytek- luźne spodnie we wzory

Ostatnio na zakupach kupiłam kilka naprawdę świetnych rzeczy, to jedna z nich. Kupiłam to w jednym z moich ulubionych sklepów- Sinsay. Genialny sklep, ubrania są wprost genialne, zawsze znajdę coś dla siebie, a ceny są odpowiednie na każdą kieszeń ;)

Te spodnie co prawda kupiłam za 70 złotych, ale nie żałuję, są idealne na bardziej powazne okazje, do szpilek, ale też na sportowe dni do białych tenisówek. Są przewiewne, idealne na upały. Może niedługo wrzucę kilka stylizacji ;) Znalazłam też kilka innych rzeczy, wprost idealnych na lato, które muszę kupić ;)
Na przykład ta sukienka jest idealna na plażę do tenisówek i kosztuje tylko 49,99 złotych. Dla tych, którzy nie lubią sukienek mam inną propozycję ;)
Dresowe spodnie za tą samą cenę, ze świetnymi wstawkami, z tyłu są czarne. Wygoda i styl w jednym.Zwróciłam też uwagę na jeszcze jedną rzecz a mianowicie:
Świetna kurteczka bardzo w moim stylu ;) Można ją łączyć niemal ze wszystkim. Co prawda kosztuje 69,99 złotych, jednak w Sinsay bardzo często są promocje, więc ja na razie na nie czekam ;) Potaram się ją upolować ;)
A Wy co sądzicie o tym sklepie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz